Fresh 'n Rebel Twins 3

Bekijk 9 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fresh 'n Rebel Twins 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wilco_Kooistra 15-02-2023

Ziet er mooi uit maar ik zou verder zoeken.

Geschreven voor: Fresh 'n Rebel Twins 3

In eerste instantie leek het een prima headset. Enkele weken gebruikt en kwaliteit was prima. Alleen auto pauzeren werkt ontzettend storend zeker tijdens inspanning/sport/wandeling waardoor onterecht de muziek pauzeert. Dit is niet uit te schakelen. Daarna ging het snel bergafwaarts, koppelen van headset bij het openen van het laadbakje deed maar 1 van de 2 oortjes het of opladen ging helemaal niet goed. Contact opgenomen met de fabrikant, prima opgelost! nieuw setje ontvangen maar helaas na enkele weken exact hetzelfde probleem. uiteindelijk omgeruild voor Fresh & Rebel Code ANC maar ook daarover ben ik niet 100% tevreden. Al met al een matig product. Zijn voor dezelfde prijs betere alternatieven.

Pluspunten

• helaas geen....

Minpunten

• Snel defect